11 Jul 2012

Tunisia Holidays with Cantê part 2

Cantê... What is it?
Launched in 2011, Cantê is a swimwear brand which was created by two architects named Mariana Delgado and Rita Soares. The company is located in Portugal, Lisbon, and this time, they made a collaboration with INSIDE COVERS. They are super nice and surely know what we want this summer. As sun and sea lovers, we want something daring, different and at the same time young and funny. Brazilian bikinis for what? Cantê fascinated me with its new collection before my travel to Tunisia and showed me its recent models.

Better than that was taking my favourites Cantê with me!!

Cantê... É português? É concerteza!
A nova marca de biquinis, triquinis e fatos de banho criada pelas arquitetas Mariana Delgado e Rita Soares foi a nova colaboração aqui com o blog. Elas são super simpáticas e sabem o que queremos. Para nós que gostamos de praia, queremos algo arrojado, diferente e ao mesmo tempo jovem e divertido. Biquinis brasileiros para quê? A Cantê encantou-me com a sua coleção e antes da minha viagem à Tunísia mostrou-me os seus modelos mais recentes.

Melhor que isso só levar na mala os meus preferidos Cantê!!

Fato de Banho Franjinhas versão3
Triquíni Mel versão3


Biquíni Fly v2





 





 
Para preços e mais informações sobre a Cantê:

http://www.cantelisboa.com

https://www.facebook.com/#!/pages/Cant%C3%AA/113475172072130


 Thanks to
Agradecimentos




0 comentários:

Post a Comment